İslam'ı Araya Araya Buldum

Yazar: Unknown Tarih: 04:56 Kategori: Yorum: Yorum Yap

Selamun Aleykum.

Şükürle başlayalım bugün inşallah. Ne kadar şükretsek az da gerçi.. Elhamdulillah Müslüman olarak geldik bu dünyaya. Öte taraftan bizim gibi olmayan pek çok insan var. (Yanlış bir söz söylemekten Allah'a sığınırım.) Hâşâ ama onlara haksızlık mı etti Rabbimiz ? Asla.. Aksine bana hep çok şanslı gelmiştir onlar :) Düşünsenize İslam'ı aramış, bulmuş ve onu kabul etmiş.. Bence çok açık ki onların yeri bizden farklı olacaktır. Bizim de farkımız olacaktır elbet ; hayatımız boyunca Müslüman olarak yaşamak.. (Her şeyin en doğrusunu Allah bilir.) Allahu Teâlâ'nın adaleti mutlak adalettir. 

Bu konuyla ilgili etkilendiğim bir yazıyı paylaşacağım sizinle :


Fransa'nın dünya çapında saygın bilim ve araştırma kurumu olan ''Bilimsel Araştırmalar Millî Merkezi'' üyesi olarak bu müessesede yöneticilik ve uzmanlık yapan Eva de Vitray Meyerovitch. Mevlana ile İkbal'in hemen hemen bütün eserlerini Fransızca'ya çevirdi. Telif ve tercüme olarak kırk kadar esere imza attı. Mevlana'yı mürşidi olarak gördü.

Din değiştirme serüvenini kendi ağzından dinleyelim :

''Din değiştirmenin o kadar basit olduğunu zannetmeyin. Ne de olsa aklıma bir yığın sorular geldi. Kendi kendime İslam'a hayran kalmak güzel de, insan gömlek değiştirir gibi din değiştiremez ki dedim. Sırf dürüstlük endişesiyle, kesin kararımı vermezden önce, üç senemi İncil metinlerinin yorumlanmasına (tefsire) harcadım.''

Ruhu iyiden iyiye daralmışken, bir gece yatağına yatmazdan önce gözyaşları dökerek şöyle yakarır : '' Ya Rabbî ! Bunca zamandır, Senin sahih olan dinini bulmak için elimden geleni yaptım. Bunun en büyük şâhidi Sensin ! Ne olur artık bana, beni Sana götürecek yolu göster !'' Evet, bu mealde dua eder ve yatağına uzanır. Rüyasında, kendisini ölmüş ve mezara konmuş olarak görür. Yukarıdan kendi kabrini seyrederken baş ucunda bir mezar taşı farkeder. Yaklaşıp bakar. Orada Arap harfleriyle ''Havva'' yazısını okur. Bu sırada kulağına hafiften gelen bir ses, ''İşte burası senin mezarın ! Sen Müslüman olarak öleceksin !'' der.


Bir de şiir paylaşmak istiyorum ;


































Rabbim bizlere hidayeti nasip etsin,
Bizleri o yoldan ayırmasın.

Amin..


Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder